Thursday 30 June 2011

Family Day at Boss Farm

Hooorayyy....last week aku ke family day for my department at my boss farm..happening ok...mmg meriah
Yang tak berapa meriah sbbnya ada byk tahi lembu, kambing, kuda yg bersepah2 plus kerengga yg penuhnya..so, port nak lepak agak ssh la..dgn bdk2 lg..tk brapa comfortable la klu nk duduk lama2..

Aku sampai dlm kul 8.30 gitu ahh..blom start lg..patutnya pendaftaran 7.30 and ada aerobics...tp biasa la klu event besar kn, jarang sharp on time start majlisnya. Dalam 9.30 baru start everything..tp aku tk join tgk dari jauh je la..ssh ooo..anak kecik lg, mane merengek nk susu, nk makan, nk main pasir...ayoo...mau jd tarzan kejap aku...nak2 my si kecik balqis tu..dh biasakan dgn air cond..mau dia mengamuk kat situ nk tdo..terpaksa aku masuk keje, start enjin, bukak air con...ha...jgnkan balqis...dgn maknya skali tdo..tak hingat punya...legaaaaa...cukup masa bgn mkn jek..

Kambing, bos aku sponsor kambing dia 2 ekor..pastu one of my doc punya mak masak kambing tu..masak kuzi...sedap wooo...hubby i siap bungkus lagi ok..mmg sedap...ok lah...cite byk pon buat letih jek...enjoy the picture..


Wahh..seee...mak dgn anak sama naik...hahaha..zura member aku kt sblh mesti jeles dgn fact aku ni..hahaha..suka laa..klu aku tak angkat bakul sendiri ada org nk angkatkan ke???hehee...


Ni antara doc2 I ok...actually familly day ni nak meraikan doc nk resign. Doc chineese ni yg nk resign
 


Yang bawak motor tu dulu Head Dept aku tp dia dh letak jawatan bg org lain...tp dia still keje cuma jd senior la..yg dua gurl tak sunti tu tudung hitam my Dept Manager ekk...kdg2 dtg angin kus2 dua..kepala hangin gak..yg comel lote tu...clerk database dept aku...byk mulut tk padan dgn keciknyaa..yg pastinya dua2 mula lapar gile..


Ce tgk..betapa penatnya anak dara ku itu..abg adam nya takyah cite la..melasak jek keje


Sorry..anak dara I senyuman dia mmg mahal ok..org tk kenal, "nice to see only.."


Team2 kt tpt keje aku...sume nk cari port nk bentang..last skali ujung pokok tu baru dpt


Tengah nk bentang2 tikar2 la tu




Dua biji kek, satu untuk our family day, satu utk doc aku yg nk resign tu...sedap tau kek nyaa


See....ayam berpuluh ekor dgn kambing 2 ekor...sedap bangat..

No comments:

Post a Comment