Thursday 30 June 2011

Shaklee basic set for BF

Baru2 ni aku ada mencuba Shaklee basic set for breastfeeding yang aku beli kat Hadha sblm balik kelantan la..dalam trial set tu ada tambahan 50% Alfalfa, 30 B com , 30 Vitalea, 30 Vit C dan 90 Alfalfa. Harga cuma RM80 percuma hadiah dan penghantaran.

Haaa..hadiah yg aku dpt adalah 2 ketul fridge magnet yg sgt cute ok...plus dgn free box..dia tak bg berbotol2 bsr Shaklee tau..tp dah repack mcm plastic ubat amik kt klinik tu la..haa...mcm gbr bwh  ni..so, senang la kita nk bwk ke mana2..takyah  bwk botol bsr..

 
Well...lepas mkn sehari dua tu, susu mmg npk pekat walaupon tak nampak sgt penambahan susunya mybe take time kot..tak semua supplement serasi dgn bdn kita org ckp..

But ceritanya, lepas 2-3hari mkn tu jerawat naik bertubi2 kat muka ku ini..yg sememangnya 2-3thn baru kuar seketul dua...mau tak gelabahnya aku sms Hadha byk kali tnya...tp Hadha ckp tu cume healing process nak kuarkan toksin kotoran dlm bdn...orait..aku teruskan jgk la mkn even gap smggu skali mknnya..camne nk npk kesan kan...trial set tu utk 1 month tp skang dh over a month pon still byk lg sbbnya aku mmg malas mkn ubat..klu syrup laju jek ok..
Lagi satu, set ni takde kat mane2 cawangan Shaklee tau..mmg kene beli thru internet..dh byk website aku tgk jual trial pack ni...masing2 ada cara masing2 nk promote Shaklee ni la...tp bg aku Hadha agak friendly sikit la...ko tanya brapa byk soklan pon..dia willing to share everything..and give a good advice.

No comments:

Post a Comment